• 01 oktober 2020

Het is druk aan de telefoon, waardoor u wellicht lang in de wachtrij staat. Om dit te voorkomen, kunt u beter het directe nummer van uw contactpersoon gebruiken. Heeft u dit (nog) niet, dan kunt u het telefoonnummer van het team in uw regio bellen. U vindt de regionale teamnummers op onze website.

We doen elke dag ons uiterste best de grote stroom aan telefoontjes te verwerken. En dat lukt helaas niet altijd even goed. Zeker op dit moment kan het voorkomen dat u langer moet wachten als u met ons algemene nummer belt.

Veelgestelde vragen

U kunt ook op onze website kijken. Mogelijk staat het antwoord op uw vraag bij de veelgestelde vragen. Voor algemene, niet-cliëntgebonden vragen kunt u ons ook bereiken via social media.

Deze informatie is verstuurd via onze nieuwsbrief CIZ info en kan verouderd raken.

Andere berichten uit deze nieuwsbrief

Hoe lang mag het CIZ over een aanvraag doen?

Het CIZ heeft zes weken de tijd om een reguliere aanvraag voor zorg vanuit de Wlz af te handelen. Wanneer er sprake is van een aanvraag in het kader van bijzondere omstandigheden, dan heeft het CIZ twee weken de tijd om de aanvraag af te handelen.

Veelgestelde vragen