In de afgelopen maanden heeft het CIZ veel vragen gehad van gebruikers die problemen hebben met inloggen in Portero. We merken dat nog niet bij alle gebruikers bekend is dat zij hun wachtwoord elke drie maanden moeten wijzigen en dat het nodig is dat er een (zakelijk) uniek e-mailadres van de gebruiker geregistreerd wordt.

Daarom doen we een dringende oproep aan alle gebruikers van Portero om ervoor te zorgen dat hun persoonlijke gegevens, zoals hun zakelijke e-mailadres,  juist zijn geregistreerd door de organisatiebeheerder. 

Meer informatie over dit onderwerp vindt u onder 'Vraag en antwoord' op onze website.

Ik heb een aanvraag gedaan. Wat gebeurt er nu verder?

Het CIZ controleert de aanvraag en kijkt of alle benodigde informatie is ingevuld. Ook heeft het CIZ een handtekening van degene die de zorg nodig heeft nodig, voordat de aanvraag in behandeling genomen kan worden. Als er informatie of een document ontbreekt, dan vragen wij dit op bij u. Lees meer

Veelgestelde vragen