Toegang Portero aanvragen

    Om toegang te krijgen tot Portero moet uw organisatie tenminste aan de volgende criteria voldoen:

    • Uw organisatie staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel 
    • Uw activiteiten zijn gericht op (Wlz)-zorg
    • Uw organisatie heeft een Wtza-vergunning of CIBG-toelating
    • Uw organisatie heeft een werkende website

    Heeft uw organisatie geen Wtza-vergunning of CIBG-toelating? Dan kunt u toch toegang aanvragen. Het CIZ beoordeelt dan of uw organisatie mogelijk toch in aanmerking komt voor een Basis profiel.

    Gebruikersvoorwaarden

    Als uw organisatie toegang krijgt tot Portero moet u zich houden aan de gebruikersvoorwaarden. Bekijk de gebruikersvoorwaarden.

    Toegang Portero aanvragen

    Voldoet u aan de criteria? En wilt u toegang aanvragen tot Portero?  Een aanvraag doet u door per beveiligde mail naar contractbeheer@ciz.nl de volgende gegevens aan ons te sturen: 

    • Een volledig ingevuld aanvraagformulier (pdf, 159.87 KB)
      Vul het formulier volledig in en onderteken het.
    • Een document met daarin enkele gegevens van maximaal 4 medewerkers die u als organisatiebeheerder wilt aanstellen. Per medewerker hebben wij de volgende gegevens nodig:
      • voornaam en achternaam
      • functie
      • direct en persoonlijk mobiel telefoonnummer
      • e-mailadres (voornaam.achternaam@organisatienaam.nl)

    U kunt de documenten beveiligd sturen door eerst een link op te vragen bij contractbeheer@ciz.nl.

    Na het aanvragen

    Zodra wij uw aanvraagformulier en de gegevens van de medewerkers per beveiligde mail hebben ontvangen, beoordelen wij of u toegang krijgt tot Portero. Wij bepalen ook welk toegangsprofiel u krijgt. Is uw aanvraag niet volledig? Dan nemen we deze niet in behandeling. 

    Binnen 5 werkdagen krijgt u reactie van ons.

    Veelgestelde vragen Portero

    In de CIZ info kunt u lezen dat op 18 maart 2023 de werkwijze rond de toegang tot het aanvraagsysteem Portero aangepast wordt.

    Zorgaanbieders die een Portero-contract hadden hebben hierover informatie gekregen: een brief gericht aan directies en een e-mail gericht aan Organisatiebeheerders en contactpersonen. Met de e-mail zijn instructies meegestuurd.  Het is belangrijk de instructies goed door te lezen zodat u goed voorbereid bent op de aanpassingen.

    Als dit in uw eigen organisatie niet bekend is, neem dan contact met ons op via 088 789 1000.

    Meer veelgestelde vragen