Ik heb problemen met inloggen, wat nu?

De meest inlogproblemen komen voort uit het volgende:

  • Uw e-mailadres is niet uniek. Het is belangrijk dat de organisatiebeheerder in de gebruikersbeheermodule een uniek e-mailadres registreert voor elke gebruiker van de organisatie. Vraag uw organisatiebeheerder dit voor u te regelen in de gebruikersmodule.
  • Als u probeert in te loggen met een UZI-pas: uw UZI-nummer is niet (goed) geregistreerd bij uw accountgegevens. Vraag uw organisatiebeheerder dit voor u te regelen in de gebruikersmodule.
  • Het wachtwoord is verlopen. Klik op 'Wachtwoord wijzigen' onder de velden Gebruikersnaam/Wachtwoord. U ontvangt een e-mail met een link naar een webpagina. Daar voert u uw nieuwe wachtwoord in. Let op: deze link is slechts 8 uur geldig.

Blijft u toch problemen houden? Meld dit via contractbeheer@ciz.nl. Wij helpen u graag.

Heeft u nog andere vragen?

Bekijk onze hulp- en contact pagina.

Hulp- en contact
Oudere dame aan tafel leest samen met jongere dame een brief