Factureren
CIZ factuuradres
Naam | Centrum Indicatiestelling Zorg |
T.a.v. | afdeling Financiële Administratie/Crediteurenadministratie |
Postadres crediteurenadministratie |
Postbus 2002 |
OIN |
0190: 0000 0001 8082 9618 8000 |
Inkoopvoorwaarden
Op onze opdrachten zijn -met uitsluiting van de door uw organisatie gehanteerde algemene verkoop-, leverings- en betalingsvoorwaarden- de volgende voorwaarden van toepassing:
- Voor levering van producten: Algemene Rijksinkoopvoorwaarden 2018 (ARIV-2018); of
- Voor levering van IT-diensten: Algemene Rijksvoorwaarden bij IT-overeenkomsten 2022 (ARBIT 2022); of
- Voor levering van overige diensten: Algemene Rijksinkoopvoorwaarden voor het verstrekken van opdrachten tot het verrichten van diensten (ARVODI-2025).
Door te klikken op de link hierboven kunt u de van toepassing zijnde voorwaarden inzien. Op uw offerte dienen de van toepassing zijnde Rijksinkoopvoorwaarden te worden vermeld.
Inkoopopdrachten
Het CIZ gaat verplichtingen aan op basis van een (raam)overeenkomst en/of een schriftelijke inkoopopdracht. Een schriftelijke inkoopopdracht wordt u per e-mail toegezonden door inkoop@ciz.nl.
Een Inkoopopdracht wordt verzonden nadat deze intern is geaccordeerd door de bevoegde functionaris(sen) van het CIZ zoals vastgelegd in het Mandaatbesluit. Een Inkoopopdracht garandeert u dat een opdracht bevoegd is gegeven en dus rechtsgeldig is.
In het Mandaatbesluit van het CIZ kunt u nazien welke functionaris van het CIZ bevoegd is tot welke rechtshandeling en tot welk bedrag.
Alleen leveringen –zowel van goederen als van diensten– op basis van een actuele schriftelijke overeenkomst en/of inkoopopdracht kunnen worden gefactureerd aan het CIZ.
Overig/voorwaarden
- De factuur voldoet aan de factuureisen van de Belastingdienst;
- Graag ontvangen wij uw factuur rechtstreeks (met uitzondering bij facturatie via Peppol);
- Eventueel kunt u de besteller meenemen in de cc van de mail;
- Uw factuur bevat ons inkoopordernummer en (indien van toepassing) contractnummer;
- Onze “Spelregels zaken doen met het CIZ” zijn van toepassing;
- De betalingstermijn op de factuur is 30 dagen, tenzij we iets anders hebben afgesproken;
- Facturen die niet aan onze eisen voldoen, sturen wij onbehandeld retour.
Bij het CIZ kennen we drie ontvangstmogelijkheden voor uw factuur
- E-factuur via Peppol (meer informatie vindt u hier → Peppol)
- U stuurt uw e-factuur naar ons via Peppol
- Vervolgens voegt u uw originele PDF-factuur toe als bijlage
- E-factuur als XML-bestand (UBL formaat) per e-mail
- U mailt uw e-factuur naar ons op: xmlfactuur@ciz.nl
- U voegt uw originele PDF-factuur en eventuele bijlage(n) toe aan uw e-mail
- PDF-factuur per mail
- U mailt uw PDF-factuur naar ons op crediteuren@ciz.nl
Heeft u vragen over uw factuur?
U kunt contact opnemen met Financiële Administratie/Crediteurenadministratie van het CIZ:
- Per mail: crediteuren@ciz.nl
- Per telefoon: 088 – 789 1000